GönderenKonu: EĞİTİM-ÖĞRETİM KONUSUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ DEĞERLENDİRELİM  (Okunma sayısı 517 defa)

yaşaröğretmen

  • Yetkilendirilmiş Üye
  • İleti: 10
  • Üyelik Tarihi: 09-02-2015
EĞİTİM-ÖĞRETİM KONUSUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ DEĞERLENDİRELİM
Tarih : 09-02-2015 Saat : 21:14

yaşaröğretmen

  • Yetkilendirilmiş Üye
  • İleti: 10
  • Üyelik Tarihi: 09-02-2015
RE:EĞİTİM-ÖĞRETİM KONUSUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ DEĞERLENDİRELİM
Tarih : 09-02-2015 Saat : 21:15
GÖZLEMLERİNİZİ VE DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM...

AZRAZEYNEP

  • Forum Üyesi
  • İleti: 1
  • Üyelik Tarihi:
EĞİTİM-ÖĞRETİM KONUSUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ DEĞERLENDİRELİM
Tarih : 10-02-2015 Saat : 01:15

Selamlar, 
    2013-2014  öğretim döneminde ilköğretime yılnda başalayan 66 aylık çocukların eğitim öğretime başlamasıyla birlikte;müfredat da yapılan değişikliklerin bir sonraki yıllarda iyi analiz edilmesi gerekiyor.Aksi halde beklentiler ile sonuçlar arsında uçurumlar oluşabilir.Öğrencilerin arasındaki yaş farkı algılamarında önemli bir faktör,bu sistemin başlamasından itibaren tüm değerlendirmeler 66 ay / 72 ay (2014-2015 yılında bu fark daha fazla olacak geçen yıl öğrencisini okula gönderilmeyenleri düşünürsek) arasında değişen farkın iyi değerlendirilip,sağlıklı bir sonuç ortaya çıkarılması gerekir.


yaşaröğretmen

  • Yetkilendirilmiş Üye
  • İleti: 10
  • Üyelik Tarihi: 09-02-2015
RE:EĞİTİM-ÖĞRETİM KONUSUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ DEĞERLENDİRELİM
Tarih : 11-02-2015 Saat : 07:05
ANALİZ YAPILIP SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ  EKSİK VE HATALARIN GÖRÜLMESİ GEREKİYOR...
YENİLENME ANCAK O ZAMAN ANLAMLI OLUR.
Teşekkürler AZRA ZEYNEP...